Gastenboek

Nieuw bericht; graag met je volledige naam!

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.92.197.82 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
187 berichten.
Frank verheij schreef op 24 januari 2018 om 20:52:
Ik heb genoten van de eerste enduro julie hadden het super voor elkaar super gedaan bedankt
Ik heb genoten van de eerste enduro julie hadden het super voor elkaar super gedaan bedankt
Spenduro.Frans schreef op 21 januari 2018 om 18:22:
Mijn 1e videofilmpje van de ONK Enduro Enter staat nu op youtube en onze fb-pagina Deel 2 volgt zsm.
Mijn 1e videofilmpje van de ONK Enduro Enter staat nu op youtube en onze fb-pagina Deel 2 volgt zsm.
henri rikhof schreef op 21 januari 2018 om 10:50:
EMC ENTER Bedankt voor mooie enduro Alle elementen, sneeuw, heel heel veel regen en ook nog storm, alles wat alleen maar demotiveert, hebben jullie getrotseerd en er een mooie enduro van gemaakt Voor veel rijders die gebruik maken van de verzorging van het Ariete -Motorex Enduro team Eefde vonden de ruime rijtijden voor de eerste enduro een geschenk (konden ze toch nog beetje bijkomen) KLASSE en COMPLIMENTEN
EMC ENTER Bedankt voor mooie enduro Alle elementen, sneeuw, heel heel veel regen en ook nog storm, alles wat alleen maar demotiveert, hebben jullie getrotseerd en er een mooie enduro van gemaakt Voor veel rijders die gebruik maken van de verzorging van het Ariete -Motorex Enduro team Eefde vonden de ruime rijtijden voor de eerste enduro een geschenk (konden ze toch nog beetje bijkomen) KLASSE en COMPLIMENTEN
Spenduro.Frans schreef op 20 januari 2018 om 20:42:
Foto's van de ONK Enduro in Enter van vandaag zijn te bekijken op onze FB-pagina.
Foto's van de ONK Enduro in Enter van vandaag zijn te bekijken op onze FB-pagina.
Jan Slagers schreef op 19 januari 2018 om 21:32:
Hier denken we zeker over na Erik. Echter zijn er een hoop zaken waarmee ja als organisatie rekening moet houden zoals De flora en fauna wet, boeren die mest willen/moeten uitrijden, vrijwilligers die tijd hebben enz. We gaan hier zeker nog eens naar kijken. Vorig jaar na het schrappen van de rit hebben we hier ook mee geworsteld. Stemmen gingen op om net voor of na Holten te gaan zitten. Echter toen was het weer ook k@t en de akkers nog slechter. Het najaar is naar mijn mening geen optie: hier is het al te vol.
Hier denken we zeker over na Erik. Echter zijn er een hoop zaken waarmee ja als organisatie rekening moet houden zoals De flora en fauna wet, boeren die mest willen/moeten uitrijden, vrijwilligers die tijd hebben enz. We gaan hier zeker nog eens naar kijken. Vorig jaar na het schrappen van de rit hebben we hier ook mee geworsteld. Stemmen gingen op om net voor of na Holten te gaan zitten. Echter toen was het weer ook k@t en de akkers nog slechter. Het najaar is naar mijn mening geen optie: hier is het al te vol.
Eric schreef op 19 januari 2018 om 20:40:
Geweldig Antoon, veel respect voor alle vrijwilligers. Ben heel benieuwd hoe het morgen is. Niet om een of ander maar is na de ervaring van de laatste jaren niet verstandig om als EMC te kijken of je de wedstrijd 1,5 mnd later zou kunnen organiseren?
Geweldig Antoon, veel respect voor alle vrijwilligers. Ben heel benieuwd hoe het morgen is. Niet om een of ander maar is na de ervaring van de laatste jaren niet verstandig om als EMC te kijken of je de wedstrijd 1,5 mnd later zou kunnen organiseren?
Antoon slagers schreef op 19 januari 2018 om 18:21:
Vandaag de boel klaar gemaakt en ik denk dat het goed gaat komen, Natuurlijk twijfels gehad gedurende de week maar vanmiddag hebben we voor gereden en en de boys stapten tevreden af. Natuurlijk hier en daar meer asfalt dan gewenst maar ik denk na morgen middag de goede keuze Aan ieder morgen veel plezier en hou je aan de regels Er rijden overal wel marchals dus spreek die aan als het ergens mis gaat Tot morgen En voor de 50 + klasse ( geluk dat ik nog niet fit ben ) haha Nee maak er wat moois van met elkaar En hou de boel heel .
Vandaag de boel klaar gemaakt en ik denk dat het goed gaat komen, Natuurlijk twijfels gehad gedurende de week maar vanmiddag hebben we voor gereden en en de boys stapten tevreden af. Natuurlijk hier en daar meer asfalt dan gewenst maar ik denk na morgen middag de goede keuze Aan ieder morgen veel plezier en hou je aan de regels Er rijden overal wel marchals dus spreek die aan als het ergens mis gaat Tot morgen En voor de 50 + klasse ( geluk dat ik nog niet fit ben ) haha Nee maak er wat moois van met elkaar En hou de boel heel .
Alexander de Haan schreef op 19 januari 2018 om 12:15:
Ik heb bewondering voor elke club die een kampioensrit wilt organiseren. Het begrip voor een aangepaste route is er zeker en hoop dat dit er ook is bij de mederijders.
Ik heb bewondering voor elke club die een kampioensrit wilt organiseren. Het begrip voor een aangepaste route is er zeker en hoop dat dit er ook is bij de mederijders.
Antoon slagers schreef op 18 januari 2018 om 21:02:
Even een update van vandaag bij Emc Vanochtend zijn de boys weer vol goede moed aan het werk gegaan om de reggerit voor te bereiden Echter hebben veel jongens het veld moeten verlaten omdat het te gevaarlijk werd door de storm . Na een heerlijke maaltijd zijn we rond 14 uur begonnen met inspecteren van de route op schade Nou die is er dus met man en macht het veld in en bomen zagen op wegen en bosperselen waar er langs moeten . Morgen vroeg hebben we een dikke 40 man die alle linten en pinnen in de bouwlanden e.d. Weer recht op te zetten en de weggewaaide stippen enz weer terug op de plek te maken. Gaat allemaal goed komen voor zaterdag dus we maken er wel moois van onlangs de vele regen Zeker hebben we veel stukken land moeten laten liggen omdat het gewoonweg te nat is om er met zn allen door te moeten gaan. Dus meer verharde wegen en zandwegen is het gevolg Ik ga er maar vanuit dat jullie hier begrip voor hebben . Dan houden we de landeigenaren tevreden en kunnen we volgend jaar nog aankloppen om maar weer is een kampioensrit te organiseren Mooi dacht ik toch? Tot zaterdag
Even een update van vandaag bij Emc Vanochtend zijn de boys weer vol goede moed aan het werk gegaan om de reggerit voor te bereiden Echter hebben veel jongens het veld moeten verlaten omdat het te gevaarlijk werd door de storm . Na een heerlijke maaltijd zijn we rond 14 uur begonnen met inspecteren van de route op schade Nou die is er dus met man en macht het veld in en bomen zagen op wegen en bosperselen waar er langs moeten . Morgen vroeg hebben we een dikke 40 man die alle linten en pinnen in de bouwlanden e.d. Weer recht op te zetten en de weggewaaide stippen enz weer terug op de plek te maken. Gaat allemaal goed komen voor zaterdag dus we maken er wel moois van onlangs de vele regen Zeker hebben we veel stukken land moeten laten liggen omdat het gewoonweg te nat is om er met zn allen door te moeten gaan. Dus meer verharde wegen en zandwegen is het gevolg Ik ga er maar vanuit dat jullie hier begrip voor hebben . Dan houden we de landeigenaren tevreden en kunnen we volgend jaar nog aankloppen om maar weer is een kampioensrit te organiseren Mooi dacht ik toch? Tot zaterdag
Marcel Borgers schreef op 18 januari 2018 om 17:37:
Voor zover ik weet dekt o.a. De Amersfoortse met hun (Budget) AOV de kosten van inkomensschade agv ernstige aandoeningen en ongevallen. Ik kan ik mijn polis in ieder geval geen uitsluitsel hiervan vinden.
Voor zover ik weet dekt o.a. De Amersfoortse met hun (Budget) AOV de kosten van inkomensschade agv ernstige aandoeningen en ongevallen. Ik kan ik mijn polis in ieder geval geen uitsluitsel hiervan vinden.
admin schreef op 18 januari 2018 om 16:57:
De vraag betreft een inkomensverzekering. Het punt is onder de aandacht van de KNMV gebracht.
De vraag betreft een inkomensverzekering. Het punt is onder de aandacht van de KNMV gebracht.
Marcel Borgers schreef op 17 januari 2018 om 23:43:
Je kunt je verzekeren: http://www.speedsecure.nl/productinfo/
Je kunt je verzekeren: http://www.speedsecure.nl/productinfo/
Jarno schreef op 17 januari 2018 om 20:24:
Bedankt voor je reactie Joost. Niemand ontkent het wedstrijdelement. Ook de verzekeraars niet. Het gaat om de verhouding van het geheel. (Bv. 70km route ten opzichte van 8-10km proef? En zonder finishen überhaupt geen punten) Dat is nou juist het mooie aan onze sport. Kijk maar is naar de motocross van de afgelopen jaren: hoe veel en hoe ernstig de blessures zijn van soms zeer jonge mensen die voor het leven getekend zijn. Motoren steeds sneller, meer en meer publiek vermaak. Dit zowel nationaal als internationaal! Er is in de enduro in de afgelopen seizoenen door de organistoren ook met extreme elementen in proeven getest. Hoop weerstand van rijders want de meesten hebben toch het idee op maandag weer fris aan het werk te gaan.... hoe veel prof/100% betaalde rijders zijn er ten opzichte van hoeveel totaal amateur (=plezier) rijders??? 1 van de belangrijkste wedstrijd elementen in enduro is het finishen en dit volgens technisch reglement. En dan pas wie het snelt de proeven gereden heeft.... Het gaat om essentiële termen die voor een aantal verzekeraars bindend is. Simpel gezegd: aanpassing definitie = einde van verzekering Ps. Het gaat er niet om waar ik boter gebruik (op brood of in de pan overigens 🙂 )
Bedankt voor je reactie Joost. Niemand ontkent het wedstrijdelement. Ook de verzekeraars niet. Het gaat om de verhouding van het geheel. (Bv. 70km route ten opzichte van 8-10km proef? En zonder finishen überhaupt geen punten) Dat is nou juist het mooie aan onze sport. Kijk maar is naar de motocross van de afgelopen jaren: hoe veel en hoe ernstig de blessures zijn van soms zeer jonge mensen die voor het leven getekend zijn. Motoren steeds sneller, meer en meer publiek vermaak. Dit zowel nationaal als internationaal! Er is in de enduro in de afgelopen seizoenen door de organistoren ook met extreme elementen in proeven getest. Hoop weerstand van rijders want de meesten hebben toch het idee op maandag weer fris aan het werk te gaan.... hoe veel prof/100% betaalde rijders zijn er ten opzichte van hoeveel totaal amateur (=plezier) rijders??? 1 van de belangrijkste wedstrijd elementen in enduro is het finishen en dit volgens technisch reglement. En dan pas wie het snelt de proeven gereden heeft.... Het gaat om essentiële termen die voor een aantal verzekeraars bindend is. Simpel gezegd: aanpassing definitie = einde van verzekering Ps. Het gaat er niet om waar ik boter gebruik (op brood of in de pan overigens 🙂 )
Joost schreef op 17 januari 2018 om 14:06:
Ik hoop dat je een helm op je hoofd het met rijden ipv boter Jarno 😉 Of je het nu betrouwbaarheidsrit of snelheidssport noemt, er zit een wedstrijdelement aan. Dit wedstrijdelement zorgt ervoor dat bijna alle verzekeraars het uitsluiten, niet de pre-historische naam betrouwbaarheidsrit.
Ik hoop dat je een helm op je hoofd het met rijden ipv boter Jarno 😉 Of je het nu betrouwbaarheidsrit of snelheidssport noemt, er zit een wedstrijdelement aan. Dit wedstrijdelement zorgt ervoor dat bijna alle verzekeraars het uitsluiten, niet de pre-historische naam betrouwbaarheidsrit.
Jarno schreef op 15 januari 2018 om 19:13:
Leuke filmpje ter promotie van de prachtige sport enduro! Goed initiatief van de KNMV. Jammer dat diezelfde KNMV door het "simpel" veranderen van de definitie van enduro van betrouwbaarheidsrit naar snelheidssport heel wat rijders heeft moeten doen besluiten te stoppen.... Deze wijziging in de reglementen zorgt ervoor dat vrijwel alle zelfstandige ondernemers (en dat zijn er nogal wat....) een onbetaalbaar hoge premie hebben of zelf onmogelijke inkomstenverzekering. Volgende stap is dat werkgevers dit ook aan gaan grijpen om hun personeel enduro rijden gaan verbieden. Omdat ze niet meer te verzekeren zijn voor sport ongevallen..... De wijziging in de puntentelling maakt dit nog eens extra duidelijk, immers nog meer risico's nemen loont. Is hier wel eens over nagedacht?
Leuke filmpje ter promotie van de prachtige sport enduro! Goed initiatief van de KNMV. Jammer dat diezelfde KNMV door het "simpel" veranderen van de definitie van enduro van betrouwbaarheidsrit naar snelheidssport heel wat rijders heeft moeten doen besluiten te stoppen.... Deze wijziging in de reglementen zorgt ervoor dat vrijwel alle zelfstandige ondernemers (en dat zijn er nogal wat....) een onbetaalbaar hoge premie hebben of zelf onmogelijke inkomstenverzekering. Volgende stap is dat werkgevers dit ook aan gaan grijpen om hun personeel enduro rijden gaan verbieden. Omdat ze niet meer te verzekeren zijn voor sport ongevallen..... De wijziging in de puntentelling maakt dit nog eens extra duidelijk, immers nog meer risico's nemen loont. Is hier wel eens over nagedacht?
Leo van Waasdijk schreef op 13 januari 2018 om 10:19:
Hartelijk dank voor het aanbod Fam Slagers. Maar ik heb een prima logeeradres in Vorden. Het is vooral de "lastige"thuissituatie, en het werk( ik ook om het weekend werken)maar dat komt wel goed. 🙂
Hartelijk dank voor het aanbod Fam Slagers. Maar ik heb een prima logeeradres in Vorden. Het is vooral de "lastige"thuissituatie, en het werk( ik ook om het weekend werken)maar dat komt wel goed. 🙂
Jan.slagers schreef op 9 januari 2018 om 22:58:
Leo, Ik heb nog wel een bed vrij 😃👍
Leo, Ik heb nog wel een bed vrij 😃👍
Antoon slagers schreef op 9 januari 2018 om 20:08:
Leo Gewoon een huis in enter kopen. Woon je meestal in de buurt 😂
Leo Gewoon een huis in enter kopen. Woon je meestal in de buurt 😂
Leo van Waasdijk schreef op 9 januari 2018 om 17:18:
PFFF Jammer hoor dat de kalender is aangepast. Nu weer 5 wedstrijden in 4 weken! Weer veel ruilen en vrij nemen. En 4 weken vrijdag weg zaterdag laat thuis. Maar heb er wel zin in . Gr. Leo
PFFF Jammer hoor dat de kalender is aangepast. Nu weer 5 wedstrijden in 4 weken! Weer veel ruilen en vrij nemen. En 4 weken vrijdag weg zaterdag laat thuis. Maar heb er wel zin in . Gr. Leo
Jan Slagers schreef op 6 januari 2018 om 10:33:
Op vrijdagavond 19 januari 2018 is er bij het clubhuis van de EMC Enter (Krompatte 4 te Enter) van 19:00 tot 20:00 uur gelegenheid om je enduro motor te voorzien van een KNMV barcodesticker. Helm keuren is ook mogelijk. Lees ook dit even: http://www.enduro.nl/18231/barcode-hoe-zit-het-nu-precies/
Op vrijdagavond 19 januari 2018 is er bij het clubhuis van de EMC Enter (Krompatte 4 te Enter) van 19:00 tot 20:00 uur gelegenheid om je enduro motor te voorzien van een KNMV barcodesticker. Helm keuren is ook mogelijk. Lees ook dit even: http://www.enduro.nl/18231/barcode-hoe-zit-het-nu-precies/