Gastenboek

Nieuw bericht; graag met je volledige naam!

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.152.38.154 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
90 berichten.
Dennis schreef op 10 juni 2019 om 16:05:
Goedenmiddag, Ik ben in het bezit van een husqvarna te300 2017 waar een paar nieuwe bandjes op moeten. Dit is mijn eerst enduro motor dus geen idee welke banden(maten) goed zijn voor deze motor? Momenteel rijdt ik af en toe op de crossbanen zoals heerde enz maar ga ook zeker de offroad ritten meepakken ald die weer beginnen en zoek af en toe het gras op om wat te spelen. Alvast bedankt, gr
Goedenmiddag, Ik ben in het bezit van een husqvarna te300 2017 waar een paar nieuwe bandjes op moeten. Dit is mijn eerst enduro motor dus geen idee welke banden(maten) goed zijn voor deze motor? Momenteel rijdt ik af en toe op de crossbanen zoals heerde enz maar ga ook zeker de offroad ritten meepakken ald die weer beginnen en zoek af en toe het gras op om wat te spelen. Alvast bedankt, gr
Geert Mulder schreef op 5 mei 2019 om 21:21:
Beetje laat maar was erg goed geregeld en top middag voor ons allen. Wopke en alle andere mannen en vrouwen nog bedankt!
Beetje laat maar was erg goed geregeld en top middag voor ons allen. Wopke en alle andere mannen en vrouwen nog bedankt!
El Presidente #737 schreef op 16 april 2019 om 19:39:
Graag gedaan, daar doen we het voor! šŸ™‚
Graag gedaan, daar doen we het voor! šŸ™‚
peter hageman schreef op 15 april 2019 om 11:41:
Wopke en overige medewerkers/vrijwilligers van de Piepercross: bedankt. Het was superleuk. Mooie route!! Hopelijk tot volgend jaar.
Wopke en overige medewerkers/vrijwilligers van de Piepercross: bedankt. Het was superleuk. Mooie route!! Hopelijk tot volgend jaar.
wopke schreef op 27 maart 2019 om 20:50:
Hallo motorfreunden, Even vraagje. In weekend van 13/14 april organiseren wij in Opende (Gr.) ons piepercross crossweekend. Info op www.piepercross.com Naast een jeugd enduro, 4-uurs crosscountry en vrije offroad trainings middag houden we ook een brommer time-card endurocross op zaterdag ochtend. Ouderwets met een knipkaart zoals vroeger ook bij de enduro. Ik zoek een 4-tal van die speciale kniptangetjes met een vormpje (sterretje, driehoekje, bloemetje, etc.) die moeten vast nog wel ergens bij een enduroclub in de kast liggen? Laat maar even weten of we die van iemand kunnen lenen...
Hallo motorfreunden, Even vraagje. In weekend van 13/14 april organiseren wij in Opende (Gr.) ons piepercross crossweekend. Info op www.piepercross.com Naast een jeugd enduro, 4-uurs crosscountry en vrije offroad trainings middag houden we ook een brommer time-card endurocross op zaterdag ochtend. Ouderwets met een knipkaart zoals vroeger ook bij de enduro. Ik zoek een 4-tal van die speciale kniptangetjes met een vormpje (sterretje, driehoekje, bloemetje, etc.) die moeten vast nog wel ergens bij een enduroclub in de kast liggen? Laat maar even weten of we die van iemand kunnen lenen...
Lars schreef op 13 maart 2019 om 19:59:
Hallo. Ik verloor mijn heuptas. Als iemand gevonden heeft, neem dan contact met mij op www.wiebelter.info
Hallo. Ik verloor mijn heuptas. Als iemand gevonden heeft, neem dan contact met mij op www.wiebelter.info
Hans Pol schreef op 10 maart 2019 om 21:37:
Hallo ik ben waarschijnlijk gisteren in de laatste proef op de zuurberg Mijn transponder verloren met houder dus als iemand deze gevonden heeft hoor ik het graag .alvast bedankt
Hallo ik ben waarschijnlijk gisteren in de laatste proef op de zuurberg Mijn transponder verloren met houder dus als iemand deze gevonden heeft hoor ik het graag .alvast bedankt
Jurgen van Dort schreef op 10 maart 2019 om 18:57:
Euh sorry 69-MJ-GB. Evengoed dankbaar als het boven water is. Succes met de opruim werkzaamheden
Euh sorry 69-MJ-GB. Evengoed dankbaar als het boven water is. Succes met de opruim werkzaamheden
Jurgen van Dort schreef op 10 maart 2019 om 18:55:
Hulde voor Mac de Holterberg, mooie enduro. Mochten jullie met opruimen een kentekenplaat vinden met kenteken 60-mj-gb dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen.
Hulde voor Mac de Holterberg, mooie enduro. Mochten jullie met opruimen een kentekenplaat vinden met kenteken 60-mj-gb dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen.
Antoon slagers schreef op 10 maart 2019 om 11:05:
Holten bedankt voor jullie inzet Voor die tijd maar ook zeker na gister. Wat kan alles dan snel verslechteren als het begint te regenen Wat n bende Natuonale weer zelfe rondes als intere en achteraan starten Dus die hadden de zwaarte condities Misschien toch weer andersom in de scratch ? Mensen van holten suc6 met opruimen.
Holten bedankt voor jullie inzet Voor die tijd maar ook zeker na gister. Wat kan alles dan snel verslechteren als het begint te regenen Wat n bende Natuonale weer zelfe rondes als intere en achteraan starten Dus die hadden de zwaarte condities Misschien toch weer andersom in de scratch ? Mensen van holten suc6 met opruimen.
Ronald Leeftink schreef op 9 maart 2019 om 13:45:
Ik heb vanochtend een UFO heuptas gevonden op de verharde weg na de proef op de Borkeld. Ik vermoed in de 1e ronde. Deze is afgegeven bij de organisatie.
Ik heb vanochtend een UFO heuptas gevonden op de verharde weg na de proef op de Borkeld. Ik vermoed in de 1e ronde. Deze is afgegeven bij de organisatie.
Mac de Holterberg schreef op 9 maart 2019 om 09:04:
Voorjaarsrit: start van de offroad is met een half uur vertraagd nu c.a.14.30 uur. Gr Henk
Voorjaarsrit: start van de offroad is met een half uur vertraagd nu c.a.14.30 uur. Gr Henk
Mac de Holterberg schreef op 8 maart 2019 om 19:28:
Voorjaarsrit:route droog, Tijden ruim,75 km,mooie proeven, als volgers en rijders zich morgen op de weg netjes gedragen hebben we in 2020 misschien weer een rit. Deelnemers veel plezier/succes morgen. Gr Henk
Voorjaarsrit:route droog, Tijden ruim,75 km,mooie proeven, als volgers en rijders zich morgen op de weg netjes gedragen hebben we in 2020 misschien weer een rit. Deelnemers veel plezier/succes morgen. Gr Henk
Mac de Holterberg schreef op 6 maart 2019 om 22:35:
Voorjaarsrit Ronde wordt c.a.78 KM Off road: keuren vanaf 12.00 uur Start: 14.15 Gr Henk
Voorjaarsrit Ronde wordt c.a.78 KM Off road: keuren vanaf 12.00 uur Start: 14.15 Gr Henk
Roy Vrugt schreef op 6 maart 2019 om 16:03:
Zijn er nog mensen die in april naar Tsjechiƫ gaan, de Drapak rodeo rijden?
Zijn er nog mensen die in april naar Tsjechiƫ gaan, de Drapak rodeo rijden?
Mario Pieterse - KNMV schreef op 6 maart 2019 om 14:00:
Beste Jarno: de officiĆ«le tekst FIM Enduro Technische reglement 2018 luidde als volgt: 37.01 Throttle controls must be self-closing when not held by the hand. The throttle operation (opening and closing) shall only be activated by mechanical cable from the twist grip directly attached to the throttle valve. Electronically controlled throttle valves are forbidden. All air intakes into the cylinder must pass through the throttle body. No other means allowing ambient air into the inlet track of the cylinder head are allowed. In 2018 was het dus al officieel geworden en de KNMV heeft het pas een jaar later in haar eigen reglement overgenomen. Je vergeet echter de reden te vermelden (die heb ik je ook gemaild) waarom de FIM Technische Commissie dit zo bepaald heeft: een elektronische gashandel kan door iemand anders (dan de rijder) worden beĆÆnvloed c.q. worden overgenomen. Bij een mechanische gashandel is het alleen de rijder die de controle over de gashandel heeft.
Beste Jarno: de officiĆ«le tekst FIM Enduro Technische reglement 2018 luidde als volgt: 37.01 Throttle controls must be self-closing when not held by the hand. The throttle operation (opening and closing) shall only be activated by mechanical cable from the twist grip directly attached to the throttle valve. Electronically controlled throttle valves are forbidden. All air intakes into the cylinder must pass through the throttle body. No other means allowing ambient air into the inlet track of the cylinder head are allowed. In 2018 was het dus al officieel geworden en de KNMV heeft het pas een jaar later in haar eigen reglement overgenomen. Je vergeet echter de reden te vermelden (die heb ik je ook gemaild) waarom de FIM Technische Commissie dit zo bepaald heeft: een elektronische gashandel kan door iemand anders (dan de rijder) worden beĆÆnvloed c.q. worden overgenomen. Bij een mechanische gashandel is het alleen de rijder die de controle over de gashandel heeft.
gabe schreef op 4 maart 2019 om 12:49:
zou als daglicentierijder de knmv zaterdag een knipje in mijn telefoon maken ? šŸ™‚
zou als daglicentierijder de knmv zaterdag een knipje in mijn telefoon maken ? šŸ™‚
MAC de Holterberg schreef op 3 maart 2019 om 11:13:
voorjaarsrit. Pffff.. dikke 400 man, tja parc ferme en parkeerplaats iets groter maken, route langer, tijden iets ruimer, en past dit alles binnen de vergunning?? Met een beetje begrip van iedereen komt het wel goed. De proevenbouwers hebben er in ieder geval wat moois van gemaakt. Na 12 km Motorex proef 1 de Borkeld, een echte enduro proef: paar stukjes mais, bos, veel scherp stuurwerk. ca 5 km Cp 2 Kenny/Rob Beumer Geheel nieuwe op nieuwe locatie bos/singels .Laat je verrassen!! Ze zijn er druk mee.ca 5km Cp 3 van Uhm/ Oude Nijhuis technical service Op en rond het crosscircuit de (ver)Zuurberg tegengesteld t.o.v. 2018, div op/afstapjes, paar stammetjes,breed uitgezet om inhalen mogelijk te maken.zoals altijd DUBBEL gereden. 10.5 km enduroplezier.. Groet Henk Muller
voorjaarsrit. Pffff.. dikke 400 man, tja parc ferme en parkeerplaats iets groter maken, route langer, tijden iets ruimer, en past dit alles binnen de vergunning?? Met een beetje begrip van iedereen komt het wel goed. De proevenbouwers hebben er in ieder geval wat moois van gemaakt. Na 12 km Motorex proef 1 de Borkeld, een echte enduro proef: paar stukjes mais, bos, veel scherp stuurwerk. ca 5 km Cp 2 Kenny/Rob Beumer Geheel nieuwe op nieuwe locatie bos/singels .Laat je verrassen!! Ze zijn er druk mee.ca 5km Cp 3 van Uhm/ Oude Nijhuis technical service Op en rond het crosscircuit de (ver)Zuurberg tegengesteld t.o.v. 2018, div op/afstapjes, paar stammetjes,breed uitgezet om inhalen mogelijk te maken.zoals altijd DUBBEL gereden. 10.5 km enduroplezier.. Groet Henk Muller
Jarno van Ekris schreef op 26 februari 2019 om 21:01:
De reden van de KNMV weet ik inmiddels. Het blijkt een FIM technisch reglement. De KNMV heeft dit 1 op 1 overgenomen. Voortschrijding van techniek stokt dus op sommige punten. Jammer we hadden leuke plannen voor dit seizoen die hierdoor opeens onmogelijk worden... Technisch-veiligheidshalve kan ik de wijziging ook niet verklaren tegen bv. een 2-takt motor met maar 1 gaskabel. Een viertakt snap ik met zgn push-pull kabels. Het ride-by-wire is een weerstands afhankelijk signaal. De kans dat het verkeerd zou gaan is vele malen kleiner als een gaskabel die door mechanische slijtage of vervuiling blijft hangen... Overigens zou het mij niets verbazen als sommige motormerken op heel korte termijn de enduro motor er standaard ook mee gaan uitvoeren, werkt veel fijner met de nieuwe injectie systemen. ongeacht motortype. Tekst vanuit het FIM technisch reglement: 01.37 THROTTLE CONTROLS 37.01 Throttle controls must be self-closing when not held by the hand. The throttle operation (opening and closing) shall only be activated by mechanical cable from the twist grip directly attached to the throttle valve. Electronically controlled throttle valves are forbidden. All air intakes into the cylinder must pass through the throttle body. No other means allowing ambient air into the inlet track of the cylinder head are allowed. Bedankt voor het meedenken!
De reden van de KNMV weet ik inmiddels. Het blijkt een FIM technisch reglement. De KNMV heeft dit 1 op 1 overgenomen. Voortschrijding van techniek stokt dus op sommige punten. Jammer we hadden leuke plannen voor dit seizoen die hierdoor opeens onmogelijk worden... Technisch-veiligheidshalve kan ik de wijziging ook niet verklaren tegen bv. een 2-takt motor met maar 1 gaskabel. Een viertakt snap ik met zgn push-pull kabels. Het ride-by-wire is een weerstands afhankelijk signaal. De kans dat het verkeerd zou gaan is vele malen kleiner als een gaskabel die door mechanische slijtage of vervuiling blijft hangen... Overigens zou het mij niets verbazen als sommige motormerken op heel korte termijn de enduro motor er standaard ook mee gaan uitvoeren, werkt veel fijner met de nieuwe injectie systemen. ongeacht motortype. Tekst vanuit het FIM technisch reglement: 01.37 THROTTLE CONTROLS 37.01 Throttle controls must be self-closing when not held by the hand. The throttle operation (opening and closing) shall only be activated by mechanical cable from the twist grip directly attached to the throttle valve. Electronically controlled throttle valves are forbidden. All air intakes into the cylinder must pass through the throttle body. No other means allowing ambient air into the inlet track of the cylinder head are allowed. Bedankt voor het meedenken!
Henk van der Spek schreef op 26 februari 2019 om 14:48:
Geen idee Jarno. Zie dit niet zo gauw in EK of WK regels terug. Wordt ook lastig voor elektrische motoren die bij ons in de Hobby of DL mogen starten. Of hebben die gewoon een gaskabel?
Geen idee Jarno. Zie dit niet zo gauw in EK of WK regels terug. Wordt ook lastig voor elektrische motoren die bij ons in de Hobby of DL mogen starten. Of hebben die gewoon een gaskabel?